Bine ati venit!

Ideea acestui blog a aparut mai demult, ca urmare a faptului ca internetul a devenit pentru mine, o imensa sursa de informatii. Cat de valoroasa poate fi aceasta sursa ? Ei bine eu cred ca este extrem de valoroasa atat timp cat exista un sistem de selectare a acestor  informatii. Eu mi-am dorit sa asigur un astfel de filtru (si nu am pretentia ca ar fi cel mai bun posibil) care sper sa se dovedeasca util cuiva, candva…Nu am pretentia ca m-as pricepe la toate dar domeniile care ma intereseaza si ma afecteaza direct le studiez cu atentie si cu mintea deschisa. Accesul la informatie reprezinta pentru cei mai multi dintre noi putere sau macar confort. Asadar, de cautati informatii… daca aveti informatii interesante … v-astept in vizita…

Lasă un răspuns

