Dar din dar

Cred ca la nasterea fiecarui om din lumea asta lucrurile se petrec exact ca in basmul Frumoasei adormite, una, doua, trei, sau poate douasprezece ursitoare vin si aduc daruri noului nascut. Se ofera cadouri bune, folositoare, dar se intampla sa apara si Maleficent, cu cate un dar rautacios. Diferenta dintre lumea noastra si cea a Aurorei si a printului Filip, rezida in faptul ca a douasprezecea ursitoare buna, cea care nu si-a spun inca urarea, suntem chiar noi insine, bebelusii in cauza. In sarcina noastra cade, pe de o parte indreptarea ursirilor rele dar, in acelasi timp, utilizarea sau, de ce nu chiar amplificarea darurilor frumoase. Exista situatii cand, desi la nasterea bebelusului au stat ciorchine ursitoarele bune, un singur dar nepotrivit, de-a lungul vietii  reuseste sa sufoce tot binele ce i-a fost asternut in leagan.  Dar, pentru ca in viata noastra de toate zilele, ‘procesul’ de ursire nu se desfasoara cu martori, este uneori cu adevarat complicat sa descoperim darurile pe care ni le-a facut soarta. Iar daca cineva sau ceva ne ajuta sa le descoperim, putem spune ca am avut noroc. M-am intersectat cu scrisul datorita aproape in exclusivitate concursului SuperBlog 2013, care a starnit niste ramasite de meschinarie ascunse bine in sufletul meu. Am vazut premiile si m-au incitat la scris. Scriind, mi-a placut mult si am inceput sa o fac cu drag. Am ajuns astfel la concluzia ca am primit, daca nu darul scrisului, atunci macar o doza ceva mai mare de imaginatie. Concursul este aproape pe sfarsite. Eu mai am treaba. E musai sa lucrez la partea de exprimare a acestui dar. Poate n-o fi chiar Darul meu, insa mi-a fost  deschisa o cale si pentru aceasta trebuie sa fiu recunoscatoare.

Scris pentru Spring SuperBlog 2013

Lasă un răspuns

