Ultima etapa

Iata am ajuns la ultima etapa. A fost frumos, singurul meu regret fiind acela ca m-am inscris prea tarziu, pierzand astfel multe puncte. Pe langa faptul ca, trebuie sa recunosc, au fost premii care m-au tentat, obiectivul meu a fost sa incerc sa-mi dau seama cam cat pot eu in acest moment in domeniul scrisului. Nu pot sa zic ca sunt foarte multumita de ce am aflat. Rasfoind si paginile blogurilor amplasate in partea superioara a clasamentului, mi-am dat seama ca mai am mult de lucru pana sa ajung sa ma pot compara cat de cat cu ele. Ma incurajez singura ca nu as fi chiar un caz pierdut, caci primul articol din viata mea l-am scris in momentul in care m-am inscris la Spring SuperBlog 2013. Asadar, nu m-a parasit speranta si asta este un lucru important. Cat despre partener media, nu sunt deocamdata in pozitia de a aspira la un astfel de rol. Poate la concursurile viitoare! Sunt mult prea la inceput intr-ale bloggeritului pentru a sta pe aceeasi treapta cu oameni care au cu adevarat darul si experienta scrisului. Pana si termenul partener media, nu mi-a spus nimic  in momentul cand am citit enuntul ultimei probe!… Eu consider ca fiecare om trebuie sa aiba o imagine cat mai clara posibil a limitelor proprii. Nimeni nu spune ca nu ar trebui sa ne straduim sa impingem aceste limite cat mai sus posibil! Nu, nici vorba! Doar sa fim constienti de faptul ca, la un moment dat, intr-un anumit domeniu, am atins maximul posibil in conditiile date. Cat de multe necazuri s-ar putea evita daca ar exista o posibilitate ca fiecare din noi sa -si determine potentialul momentan! Concluzia: pentru moment, eu mi-am atins limitele, pe viitor, nu se stie niciodata…

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013

Lasă un răspuns

