Chef de soare

Sunt in statia de autobuz si ploua marunt, ploaie rece, parca de toamna. Gandul ma poarta catre blog, ca de fiecare data cand sunt nevoita sa astept. Stiu ca am o restanta. Un concurs la care mi-am propus de ceva vreme sa particip, dar nu am avut timp. Concurs de ambasadori la ZorileStore! Interesant! Ma gandesc ca astfel de concursuri sunt foarte utile, atat pentru cei care au magazine online, cat si pentru cei ca noi, potentialii cumparatori din mediul virtual. Eu am aflat de acest magazin prin intermediul blogawards. Am studiat oferta si mi s-a parut foarte interesanta. Cateva piese chiar mi-au facut cu ochiul. Unele produse s-au epuizat pana a reusi eu sa ma inscriu in competitie. Intr-un final, m-am oprit la o sandaluta tip roman, marimea 39, care ma poarta cu gandul catre vara, soare, vacanta, mare…  rochii vaporoase… Comode si totusi delicate, elegante, se potrivesc si la un pantalon scurt, cu un tricou vesel colorat, dar si la o rochie de vara vaporoasa, in care sa se joace soarele si vantul. Pe o astfel de ploaie acest gand este mai mult decat recomfortant si imi aduce zambetul pe buze.80466_22443_GRI

In concluzie: sunt o candidata la jobul de ambasador, ce intentioneaza sa vina  cu ‘aere’  de caldura, vara, vacanta si doreste sa aduca in sufletul tuturor un strop de relaxare, putin optimism si voie buna.

Lasă un răspuns

