Vreau pizza Iasi – simplu ca o joaca de copii

Cum am facut eu cunostinta cu portalul Vreau pizza Iasi? O poveste nici prea lunga, nici prea scurta… Totul a inceput intr-o dimineata de sambata, cu doua personaje, unul mult mai in forma (!) si mai in tema decat celalalt.
–         Vreau pizza, mami… pizzaaa… !
–         Nu acum, puiule, nu acum. Maine este zi de pizza! Azi mami este obosita. Avem ciorbita de vacuta… buuna, buuna… pulpite de pui cu sosulet…
–         Eu vreau pizzaaaa astazi! Mare, maaare…
–         Oare cu ce-oi fi gresit, azi, ieri si-n ultimii cinci ani?! … Nu acum, puiule, te rog, intelege ! Maine, iti promite mama ca facem noi doua o pizza cat casa de mare !
–         Astazi facem, mami, astazi !
–         Bine, bine… Hai sa vedem daca avem tot ce ne trebuie : faina – este…drojdie – la fel…ulei, suc de rosii… pastramioara, ardei… Avem tot ce ne trebuie !
–         Pun eu faina…eu pun !… Toata ?
–         Nu, nu toata !!… Bine… Las-o asa! …Trebuie sa fi gresit eu cu ceva?!…
–         Pot sa amestec eu ? Te rooog, mami !
–         Nu te-ai spalat pe maini. Toate acuarelele de pe degete tale se duc in faina! Hai, vino, sa te clatesc putin. Asa…  Acum poti amesteca tu aluatul.
–         Mai pune ulei, mami, ca sunt toata lipita pe maini !
–         Bine… Poftim…  Hai, acum mai las-o pe mami sa framante putin aluatul si sa-l lasam la crescut… Uite-asa ! Acum este gata ! Il acoperim si-l lasam deoparte. Mai avem de pregatit ingredientele de pus deasupra. Cat le taie mami, tu uita-te la desene. Iti deschid televizorul…
–         Pot sa ma uit daca a crescut aluatul ?
–         Uita-te.  A crescut ?
–         S-a umplut ligheanul! O putem pune in tava, nu-i asa, mami ?
–         Cred ca da. Punem putin ulei … Nu, nu sticla aia! Opreste-te ! Fir-ar sa fie, copilule ! Ala este otet !!! …Acum ce sa mai fac cu aluatul asta ? La gunoi cu el !
–         Nu te supara, mami ! Nu-i nimic ! … comandam pizza !!
–         De unde iau eu pizza, acum ?
–         De la calculator, mami ! Scriem acolo ‘vreau pizza’ si gata !
–         Uite-am scris ! Acum ce fac ?
–         Te duci acolo si alegi ‘Ias’… Asa…Uite-o, asta-i pizzeria: mama-nu-stiu-cui… E prima de acolo… Tata mi-a spus ca daca-i prima inseamna ca e cea mai buna. Si mai gasim si profetii !
–         Pizzeria Mammamia. Da’ ce-s alea ‘profetii’ ?
–         Cand iti da si desert! Fara bani! Tot tata mi-a spus !
–         A, promotii !! De toate stii tu !
–         Pai eu cu tata luam des pizza de la calculator. De fiecare data cand ramanem doar noi doi la masa facem cate o comanda. Mai stii pizza aia, buna, buna, pe care ti-am spus c-am facut-o noi ? E adevarat, nu te-am mintit!!  Am facut-o pe calculator! Am scris ingredienturile si asa ne-au trimis-o!
–         Ingredientele… Ce convenabil ! M-ati pacalit!  Dar a fost chiar foarte buna pizza voastra. Hai sa terminam cu comanda ca ne-apuca noaptea pana mancam.
–         Ba nu, vine repede, sa stii !
–         Ei, poftim… si eu care m-am apucat de facut pizza!…
Ei si de atunci n-am mai facut pizza ‘homemade’, spre disperarea fetitei mele, pentru care aluatul in sine era scopul procesului de fabricatie.

Lasă un răspuns

