Ceas la mână

Tu și eu … noi doi suntem chiar diferiți!

Tu măsori mereu, fiecare minut,
Chiar uitat în parc pe o bancă,
Îl găsești chiar și-n buzunar fără fund,
Şi zâmbești mulțumit-n barbă.

Armand_Nicolet_M02_Moon_Date_Lady_Steel_White_2 (1)
Armand Nicolet M02 Moon Date Lady Steel White

Eu alerg c-un ceas de- încheietură,
Şi din el mai pierd, zgomotos, pe cărare
Minute, chiar ore, acuzând tortură,
Lăsate în urmă, semn de întrebare.

Tu mă cerți iar … eu mă supăr și tac.
Iar ceasului cu geam de safir, prețios
Îi spun printre dinți, ca nu îl mai plac,
El ticăie cald: Tu vorbești serios?

El e-amicul meu drag și măsoară tăcut,
A inimii mele bătaie nebună,
Argintiu, luxos, dar neprefăcut,
Zâmbește-amuzat la mine pe mână.

Eu fug, mă împiedic de pietre, mai cad,
El ticăie calm, uniform, făr’ de  hopuri,
Ancoră albastră într- al meu vas nomad,
Navigând hai-hui între două anotimpuri.

Maurice_Lacroix_Calendrier_Retro_Steel1_2
Ceas Maurice Lacroix Calendrier Retro Steel

Noapte bună, îmi spune, lună și stele,
Cu bună dimineața, metalic tic-tac,
Tovarăș de viață și bune și rele,
El chiar încearcă să-mi facă pe plac.

Acum ție-ți urez la mulți ani și zâmbesc,
Cu darul ce vreau să ți-l prind la mână.
În ceasul rotund, un prieten firesc,
Şi tu vei găsi pentru-a ta viață plină.

Îl întorci cu răbdare, urechea îți pleci,
Şi cauți minutul să-l păstrezi în tine,
Zâmbești mulțumit, hotărât să-l petreci
Cu rost, cum doar tu știi prea bine!

… Noi doi suntem chiar diferiți!
Dar ne măsoară același timp grăbit
Şi ne găsește de-a dreptu’  îmblânziți,
Din când în când, un anotimp ciobit.

Lasă un răspuns

