Vreau pizza, Iasi

Vreau pizza, Iași!! Hei, m-aude cineva? Vreau pizza! se aude un strigăt de pe bloc, în noapte.
– Ce te-a apucat, nebune? Crezi ca dacă stai cocoțat pe bloc și strigi după pizza, se grăbeşte cineva să-ţi aducă? E posibil să te alegi mai degrabă cu niște roșii stricate, decât cu vreun fel de specialitate italiană. N-ai găsit nici un alt mod de a comanda pizza? Hai, vino jos! spune un personaj aflat la un geam de la etajul trei.
– Vreau pizza, Iaaași!! M-auzi, neamule? continuă netulburat tânărul cocoțat pe marginea blocului.
– Ai înnebunit? Potolește-te odată! Au început sa iasă vecinii la geamuri. Ne facem de tot râsul. Coboară de acolo, fi-ți-ar pizza aia sa-ți fie!…
– Care are vreo pizza, oameni buni? Vreau pizza, Iaşule!
– Doamne, ferește! Ce să mă fac eu cu nebunu’ ăsta?! Mai bine intru în casa. Nu-l cunosc, nu mă cunoaște… Sau poate am noroc și zice lumea că nu-s acasă…  își zice încetișor personajul de la geam
– Mariusică, neamule, vreau pizza!!
– N-am noroc!… Doar beat nu e… Ia uite-l pe vecinu’ de la doi. Dă telefon la poliție  Am zis eu că așa o să se-ntâmple!… Uite c-a venit și poliția. Mă duc înaintea lor, poate nu-l scutură prea tare…, vorbește ca pentru el, personajul numit Mariusică.
– Domnu’ polițist! Lăsați-l domnule, ca nu e om rău. Cred că-i stresul de vină. A făcut omu’ și cursuri de exteriorizare a sentimentelor și cred ca ăsta o fi rezultatul. Mai bine i-ați căuta pe cei care organizează astfel de cursuri. Tulbură omul, degeaba! Adică, nu chiar degeaba, ca au cerut ceva parale!  încearcă să spună omul de la trei.
Omul legii nici nu se uită la el.
– Măi, golane! Dă-te jos de acolo și mișca de-ți ia pizza, dacă asta vrei! spuse mai mult amuzat, polițistul.
– Vreau pizza, Iași! continuă tânărul, nebăgându-l în seama pe reprezentantul legii.
Polițistul se duce la mașina, ia o felie de pizza și urcă pe bloc.
– Ia de aici, fraiere și du-te-n casă! Ai calculator? îl întreabă polițistul cu un aer scârbit.
– Am, spune tânărul recalcitrant.
– Atunci du-te pe „Vreau pizza„, caută-ți ce-ți trebuie și lasă lumea-n pace sa se odihnească.
– Dar eu chiar vreau pizza! O pizza bună, reală, nu… virtuală… Ca asta! … Excelentă, apropo …
– Da’ tu chiar n-ai auzit de portalul VreauPizza.ro? Pe ce lume trăiești, omu’ lui Dumnezeu? Ia pune mana și te informează înainte sa urli ca nebunul! Intri pe site și ajungi direct la Iași. Aici ai vreo patruj’ de pizzerii cu oferte, asa ca este de unde alege!… Sunt clasificate, funcție de opțiunile clienților …, au toate datele necesare … Tacâm complet…  Şi ca sa-i fie mai simplu unui cap sec ca al tău, ai și un Pizza Finder … scrii ingredientele pe care le cauți și iți găsești pizza exact așa cum o vrei tu. Faci comandă, online sau la telefon, nu de pe bloc ca nebunu’ , și o primești acasă. Sau iți alegi o pizzerie și te duci acolo ca sa zică bogdaproste și vecinii ăștia ai tăi, vreo ora-doua. Şi ca să-ți mai vină mintea la cap iți fac și un proces verbal de amendă pentru tulburarea liniștii… Zi mersi ca nu te pun să plătești felia de pizza pe care ai mâncat-o, așa ca să-ți rămână-n gât. N-am mai văzut asa ceva! Sa nu știe el de VreauPizza.ro. Şi se mai intitulează mare mâncător de pizza! Auzi, colo!
– Mulțam fain pentru pont. Şi pentru pizza…
– Şi încă ceva… Ca să te mai redresezi după amendă, iți recomand sa cauți niște promoții… gen cumperi 4 și plătești 3, desert gratuit la fiecare comandă…. tot pe acolo le găsești.
– … era sa uit… Pizza asta, de-ai înfulecat-o tu, era de la Pizza House. Pizza casei… e preferata întregii secții.

Pizza
Tânărul coboară scările, nerăbdător.
– Încet, sa nu-ți rupi gatu’! mai spune polițistul.
– Fir-ar sa fie, cum am pierdut eu bunătate de felie de pizza! mormăie el. Da’ i-am închis gura puștiului! Ha!

2 gânduri despre “Vreau pizza, Iasi

  1. Faina povestirea 🙂 chiar ma gandesc daca as putea sa fac asta vreodata …. dar nu cred. Totusi daca tot l-a razbit pofta de pizza la miezul noptii, personajul tau ar fi bine sa stie ca si cei de la mamma mia fac livrari non stop in iasi asa ca-i simplu de comandat. Ii gasesti si pe vreaupizza.ro 🙂

Lasă un răspuns

