La comandă

Astăzi m-am trezit de-odată
Mare comandant de-armată.
C-un buget cam limitat
Şi cu timpul măsurat,
Mă întreb de dimineață
Unde voi găsi povață.
Mi-am ales și un adjunct,
Cu care doresc să-înfrunt
Paznic aspru de comori
Şi regina între flori.
E-un adjunct mai mititel,
Dar destoinic e de fel.
Împreuna facem liste,
Stoarcem sute de batiste.
Lucrul simplu nu-i deloc,
Altfel, nu prea-i cu noroc.
Punem cap la cap un plan,
Să nu irosim vreun ban,
Cum se cade, nu-i asa,
Unui comandant cu stea.
Pentru ai mei soldați de soi,
N-aș vrea paie și noroi.
Vrem să ridicăm un fort,
Şi-i nevoie de transport,
Şine, trenuri, chiar vapoare,
Să putem trece și-o mare.
Am cernut și virtualul,
Să găsim chiar idealul
Și-am aflat acum, aici,
Utilaje mari și mici,
Pentru fortul camuflat.
Chiar transportu-i rezolvat
Cu șalupe performante,
Trenuri, tancuri complicate,
Tot ce-i trebuie mai nou
Unui comandant erou.
Astfel, forțele armate
Sunt cu-adevărat dotate
Cu ce e mai bun pe lume,
Le lipsește doar un nume…
Şi războaie să mai fie
În lumea de jucărie!

Versuri iscodite despre și pentru lumea jucăriilor adusă mai aproape de noi, copii mari sau mici de către magazinele virtual ale tuturor sufletelor entuziaste. Pătrunzând aici găsim tot ce ne-am putea dori în materie de jocuri și jucării: produse pentru timp liber, cadouri pentru cei mai buni prieteni, colegi de birou, vecini nesuferiți, cei mici sau cei mai mari… Așadar, ne facem bagajul (putem chiar sa punem și-o gustare – căci lumea asta chiar că-i mare) și plecam sa hoinărim în alta lume, a trenurilor,  utilajelor de construcție,a lego-urilor …  pe scurt, a bucuriei și jocului.
Iar razboaiele, fie ele ale stelelor sau ale armatelor terestre sa ne dorim sa le descoperim doar din lumea lui Lego: lego star wars 1, lego star wars 2 sau poate chiar lego star wars 3, etc.

Un gând despre “La comandă

Lasă un răspuns

