Botina

Îmi pun botina elegantă și zâmbesc,Botine (LND2)
Parcă mă-îndrept și chiar mai cresc
În ochii mei sau poate-ai celorlalți,
Nu crezi și tu că pot să mă înalț?

Pășesc rapid, nu tocmai visătoare,Botine (GB.3)
Botina-mi varsă soarele-n picioare
Și umbre-n ochii curioși din jur
Ce desenează-n taină-a ei contur.

Chiar pietrele-n pavaj s-au netezit,Botine (J.4)
Sub talpa-înaltă, în tocul dăltuit,
Parcă s-a întins covor de apreciere
Pentru botina modelată din plăcere.

Suspin și-mi scutur fruntea din visare,
Pantoful meu albastru e puțin cam mare,
Dar o așa culoare cu grijă-i asortată
Cu gândul meu și vremea-înfrigurată.

Pantofu-mi cade și rămâne ca-n poveste,
Pe treapta ce cumplit mă dușmănește,
Dar eu, Cenușăreasă a vremurilor noi,
Aleg să-mi iau pantoful din noroi.

Tu îmi ridici pantoful, râzând de graba meaBotine (29N)
Şi îmi șoptești ușor, a zână rea:
-Ce-ai zice dacă te-aș purta în palmă,
În al pantofilor regat să fii o doamnă?

Pantofi cu floare aplicata (01R)

Te iau de mână, pasu-mi potrivesc
Cu mersul tău alene, bărbătesc,
Un click rapid și am ajuns în locul
Unde începe și se termină confortul.

Fără zăbavă, cutia Pandorei ai deschis!Pantofi cu toc gros si platforma (73g negru)
Când talpa mea pășește-n încălțări de vis,
Aproape c-am uitat povestea ce-aduce împreună
Un prinț și o prințesă pentru o viață buna.

Încalț botina elegantă ce am visat demult.Botine cu siret - Diverse culori (36R)
Şi sufletul înviorat mă îndeamnă sa ascult
Şi vocea ta și soarele și ploaia, dacă vrei,
Sărbătorind confortul și darul eleganței.

Am pășit în magazinul pantofiori.net, cu sfială, cu teama că produsele sunt prea „moderne” pentru o persoana oarecum comodă și care își dorește să treacă, de cele mai multe ori, neobservată. Pășind însă, printre „rafturile magazinului”, acesta te face să-ți dorești să încerci și altceva, ceva care să te scoată dintr-un anonimat confortabil, ceva care să-ți dea un bobârnac și să te împingă spre alte zări. Produsele sunt dăltuite cu atâta imaginație  atâta culoare… pe scurt, atâta pasiune, încât chiar și simplul privit are menirea să te bine-dispună.

Lasă un răspuns

