Temperatura

Sunt foarte racita, raceala buna, zdravana, din colectia primavara-vara si pentru ca virusii dauneaza grav somnului, am timp sa ma gandesc la concursurile Blogawards si la niste articolase castigatoare de premii… Poftim, ca mi s-a urcat la cap! Am castigat si eu acolo ceva si de-acum gata! Ma si vad castigatoare de profesie! Hai, c-ai temperatura, nu gluma, fata draga! Da, chiar am!…Temperatura
In urma cu ceva timp mi-am descoperit o noua pasiune, blog-concursurile, ca sa zicem asa, pasiune pentru care sunt dispusa sa muncesc sa scriu articole cat de bine m-oi pricepe. Si sa astept cu sufletul la gura rezultatele. In plus, am si o superstitie in dotare, daca se da un singur premiu la campanie, sunt aproape sigura ca nu voi castiga si de pe pozitia asta intru in concursuri. Sunt suficient de incepatoare si nesigura astfel incat articolul pe care-l scriu are sanse mari sa nu fie cel mai bun. Printre cele mai bune, da,poate, dar nu cel mai …
Sper sa nu se supere nimeni pe mine daca voi scrie mai multe posturi. Am vazut la un moment dat cateva voci revoltate din cauza numarul mare de articole cu care participa unii… Mie mi se-ntampla cam asa: scriu un articol, apoi, imi vine alta idee care mi se pare de 100 de ori mai buna ca prima si mai scriu unul si tot asa… Asadar…

Lasă un răspuns

