Luminite

Mesaj nou:”Magazinul CopilasCochet.ro va multumeste pentru faptul ca ii sunteti client fidel si va invita in parcul Central la o actiune de inaltat lampioane. Reprezentantii acestuia va vor astepta la ora 19, la locul mentionat.” I-am anuntat pe adevaratii clienti ai magazinului cu invitatia si in tropaieli si strigate de bucurie am plecat cu totii in parcul orasului.  Bineinteles ca ii aveam cu noi, ca semn distinctiv al intalnirii, pe Spiderman pe tricoul cel micSet maieu + bermude Spiderman (rosu) si pe smecherul Mickey Mouse pe cel mare.Set tricou+pantaloni scurti Mickey Mouse  In parc, ne asteptau reprezentantii magazinului cu un maldar de lampioane pictate cu personajele din desene animate ce se regaseau si pe hainutele comercializate de organizator. Am ajuns destul de devreme si inca nu venise prea multa lume. In sinea mea ma gandeam ca, in ciuda faptului ca ideea mi s-a parut geniala, nu credeam ca va veni prea multa lume. In tara noastra , entuziasmul este la cote minime, astfel incat o actiune care nu presupune impartirea de mici sau sarmale, parea sa aiba sanse de reusita destul de mici. M-am inselat insa.  Nu am tinut cont de  faptul ca, toti cei care patrund in lumea Disney, chiar si prin intermediul unor personaje desenate pe cate un tricou, o pijama sau o rochita, sunt niste oameni (mai mari sau mai micuti) speciali, capabili sa ia parte cu entuziasm copilaresc la astfel de actiuni.  Intr-un sfert de ora, locul s-a umplut de pitici insotiti de parinti. Parcul viermuia de personaje Disney, de culoare si veselie, toti tinandu-si in maini lampioanele. Atmosfera este deosebita, parca te incarci de energie din bucuria din jur.  La ora fixata, toti am aprins lampioanele si le-am inaltat. Copii topaiau si strigau, parintii bateau din palme… era o celebrare a bucuriei de a fi, pur si simplu. Ma uit la piticii mei, la ceilalti copii din jur si ii admir cat de eleganti sunt in hainutele lor provenind de la „CopilasCochet”, cat de bine se simt in ele… Ma gandesc cu recunostinta la „furnizorul” nostru de „echipament de lucru”, magazinul online care, pe de o parte ne-a oferit intotdeauna hainute frumoase si de calitate pentru micutii nostri si, pe de alta parte astazi, a fost artizanul unei surprize de proportii ce ne-a reunit pe toti in cea mai vesela sarbatoare, sub auspiciile lumii create de magicianul Walt Disney…

Lasă un răspuns

