Kolok.ro – lumea bijuteriilor

Bijuterii de chihlimbar imi fulgera in mana stanga
Si se transforma-ncet, incet, intr-o afurisita zana
Facand sa cada tresarind de-al ei blestem hain,
Pana si cea din urma frunz-a cardiacului meu pin.

Renunt la orice-mpotrivire si prind in ochiul meu rigid,
Undele ce adanc vibreaza si-n azurit, in onix si-n rubin,
Imi scutur umarul de scame si fire de galceava rea
Si ma agat in lanturi si cercei, in raft de catifea.

M-apropii tot mai mult si ma scufund-adanc in pietre
Alunecand albastru… nemaivazut si-neauzit de nimeni,
Intr-un topaz incatusat doar temporar intr-o vitrina,
Ma invelesc in ape limpezi, … respir doar calm si aerul sarat…

Acolo uit din cand in cand de ferestruica mica,
Deschisa-atat cat sa miros vreo apriga disputa,
Prin care am venit din lumea mea atat de prafuita,
Intre bijuterii din pietre semipretioase si argint.

Si ma reintorc pe-aleea mea cu bateria incarcata,
Sa imi continui cursa nesfarsita, de iepuras victorios,
Purtand intr-o ureche a valurilor creasta-inspumata,
Incremenita vesnic intre montùri de pret si amintiri.

La-ncheietura mi s-a agatat, din intamplare, o bratara,
Incatusand in pantecu-i furtuni si tril de pasarele,
Si-o cheie de intrare in lumea ei imi prind in piept…
Sau intr-un deget… Sau si mai bine, intr-un click distanta!

Cu mult drag, „magazinului de pietre”, Kolok.ro.

Frumusete rupta din natura, culoare din culoare, bucurie din bucurie… bijuterii de top 

Lasă un răspuns

