Click pe www.kolok.ro

Un click, imi iau poseta si intru in magazin… Sufletul meu isi ia avant din butonul stang al mouse-ului si zboara cu mult mai repede decat cei 100 Mbps ai retelei wireless, aterizand cu un suspin in mijlocul teancului de bijuterii din kolok.ro. Incerc sa ma orientez in multitudinea de tentatii… Picaturi de miere se lipesc iremediabil de retina mea insetata si ma conduc catre pagina talismanelor purtatoare de noroc… Margele rotunde, ovale sau neregulate, in culori calde ce aduna parca toata lumina soarelui tomnatic, zambesc cald, tentant, din rafturi. Imi strecor mana intr-o bratara din chihlimbar baltic cu margele plate si neregulate care se potriveste grozav de bine cu starea mea de spirit, usor indecisa, alunecand de la galbenul pal timid, la maroul indraznet, dornica sa le incerc pe toate… Zambesc pentru ca imi place senzatia pietrelor pe piele. Le simt initial, reci, impersonale, dar preluand repede din caldura pielii si  lipindu-se pisiceste de mana. Soarele amiezii picura stropi de culoare de jur imprejurul lor, dezvaluind peisajele inchise de veacuri in micutele temnite pretioase. „Chihlimbarul este lacrima pamantului” …. spunea cineva… Mi-ar place sa ma gandesc ca, in momentul in care Pamantul a fost fericit, lacrimile sale au fost calde si aurii, iar atunci cand s-a suparat pe noi, a aparut chihlimbarul maro… Astfel, bratara de pe mana mea este rezultatul tuturor trairilor planetei noastre albastre si de aceea imi este tare draga.  Si unde mai pui faptul ca am gasit si un colier asortat! Pietrele neregulate sunt preferatele mele, mi se par mult mai apropiate de natura decat cele slefuite, perfect rotunde… Perfectiunea poate imbraca atat de multe forme! Si mie imi plac in mod deosebit cele care nu pot fi descrise prin ecuatii matematice (simple!).  

Si daca tot mi-am ales preferatele mele in materie de bijuterii de chihlimbar, e timpul sa trec mai departe… De unde sa incep oare? Unde sa ma duc in multitudinea de bijuterii din pietre semipretioase si argint? M-am hotarat! Ma voi orienta spre pietrele zodiei mele…  Agat de muschi,… aventurin… carneol- nici nu am auzit pana acum de o astfel de piatra, asa ca m-am si dus sa vad despre ce este vorba! Dupa ”lacrima Pamantului”, bijuteriile din carneol, dupa cum sugereaza si numele sunt de-a dreptul carnale, palpabile, sangvine. Cred ca au darul sa trezeasca latura rea dintr-o femeie, sau macar pe cea indrazneata, impulsivitatea, sexualitatea…  Sunt adevarate  bijuterii de ”femme fatale”… Din nou am cautat ceva mai indepartat de perfectiunea micilor sfere insangerate si … am gasit exact ce doream! Betisoare lunecoase,  viu colorate, de la galben-roscat pana la maro-rosiatic, bijuterii vesele, cu pofta de viata, pentru femeia activa, energica! Coplesitoare pietre, obositoare sesiune virtuala de shopping! … Dar si excesul de imagiantie are leac pe kolok.ro si acesta se numeste … calcedonie, piatra folosita de magicieni pentru a disipa fanteziile și iluziile, dupa cum se mentioneaza pe site… Prin urmare, imi prind la mana o bratara cu pietre translucide, de culoarea cerului ploii de vara si ma trezesc … in fata calculatorului, „impingand” un cos de cumparaturi incarcat cu toate bunatatile pamantului, bijuterii de top pentru momente perfecte…

Lasă un răspuns

