Mai am atat de mult…

Mai am atat de mult de aranjat, de slefuit, de invatat pentru a ajunge la nivelul pe care mi-l doresc in materie de scris, incat… Astazi am citit cateva postari care m-au impresionat prin usurinta cu care par scrise, prin hazul lor, prin ironia bine dozata… Asa mi-ar place sa scriu si daca nu voi gasi calea, ma voi limita la a citi ce scriu altii cu un condei mai abil ca al meu.  Si totusi… poate ca prin „fitness intelectual”, voi reusi, candva…

2 gânduri despre “Mai am atat de mult…

  1. trebuie să ţii cont că scrii pe acest blog al tău pentru că aşa vrei şi aşa simţi ! Nu ai de îndeplinit bareme şi eşti , dacă vrei, mereu în competiţie cu tine !

  2. Stacheta eu mi-o tin si daca n-as avea-o, probabil m-as plictisi. Ca orice specie din lumea asta, in momentul cand nu mai evolueaza, dispare (e vorba de „scriitura” mea).

Lasă un răspuns

