Buna dimineata, soare!

– Bună dimineața, soare!
– Bună dimineața, pământene!
– Ești bine astăzi, soare? Nu ți-am zărit zâmbetul cald de dimineață și asta mă întristează. Parca mi s-au decolorat chiar și bulinele de pe bluză. E adevărat, totuși, praful de pe mobilă nu se mai vede chiar așa de bine, dar…
– Sunt aproape bine, pământene, mulțumesc de întrebare. M-am așezat aici,  în spatele norului în forma de văcuță. Număr oi…
– Oi, soare?! Sună foarte ciudat!
– Da. Aș vrea s-adorm, să mă odihnesc și eu. Tare mai sunt obosit…. și bătrân… Voi toți plecați în concedii, la mare, la munte și trageți de mine cât puteți de mult. Vreți soare la mare, soare la munte, soare în Delta, soare la Clisura Dunării… Da’ dacă-or fi nori, nu v-ați putea distra? Un pic de ploaie chiar vă strică petrecerea? Pe vremuri se spunea că ploaia aduce noroc… Eram chiar invidios pe faptul ca vă rugați să plouă puțin la nuntă sau chiar de ziua cuiva, când eu îmi doream să particip cu tot sufletul la astfel de momente fericite. Acum însa am devenit calul vostru de bătaie! Cică nu va ies pozele dacă este înnorat… Lăsați-o baltă! Chiar nu observați că mai am și eu nevoie de o pauză? Anul trecut am bătut tot pământul până am făcut o frumusețe de aprindere la plămâni. Ce-am mai suferit… Anul asta m-am mai învățat minte și am vorbit cu șeful norilor să facem ture egale… Da’tot obosit sunt! Mi-aș dori să ies la pensie, dar și la noi s-a prelungit vârsta de pensionare! Uneori am senzația că o să mă răcesc de tot până oi ajunge sa mănânc prima pensioară!…
– Ai dreptate, soare! Tu chiar meriți vacanță! Te las să-ți vezi de oile tale și nu te mai deranjez… până plec la mare!…

Articol participant la  jocul „Buna dimineata, soare”propus de: Iulisa 

12 gânduri despre “Buna dimineata, soare!

  1. Bună dimineața, pământene, deasemenea!
    Da, dă-i răgaz să reîntinerească și apoi să te satisfacă din plin!;)
    Săptămână frumoasă!

  2. :)))))) Soarele nostru e tare incercat, nu?! Saracutul! Chiar ca tragem de el sa fie bine si frumos, insorit in orice zi ….Dar sa stii ca si ploile ajuta, si uneori fac petrecerea mai frumoasa, draga soare!

    Frumoasa povestioare! Minunata chiar! Pai concediu/vacanta placuta la mare …plin/plina de soare!

    O saptama frumoasa si plina de bucurii!

  3. Frumoasa povestire! 🙂 Dar… cata vacanta mai doreste soarele? Pentru ca, in unele zone, a fost vara… intr-o joi :)) Sigur ca il intelegem… pana in zori!
    Saptamana frumoasa sa ai!

  4. In primul rand vreau sa te felicit pentru povesire. Foarte frumos realizata!
    In al doilea rand, bunvenit in jocul nostru!
    O zi frumoasa iti doresc!

  5. Am zambit.Si soarele s-a inviorat putin. pentru ca asta este un zambet, un strop de soare.Ti-l trimit tie cu drag, sa te insoteasca pe carari de munte sau de viata.

    1. Multumesc mult. Zambetele calde, in mod curios, au darul sa potoleasca arsita de afara si sa o faca mai suportabila! Prin urmare, zambim… zambim… si ne racorim.

Lasă un răspuns

