Alta oglinda…


M-am întristat și-am spart oglinda, împrăștiindu-mă bucăți,
șoptind apoi ușor, ca pentru mine: Va rog să mă scuzați…
De-acum am timp vreo șapte ani să mă adun frumoasă,
zvârlind în curtea altora și cea mai mic-angoasă.

Azi din păcate, m-am trezit cu un amarnic dor de sine
și neavând în ce să-mi mai atârn nici zâmbet, nici suspine,
mi-am cumpărat altă oglindă dintr-o poveste de demult,
aflându-mă din nou pe mine, c-un rid în plus și alt avânt…

O încercare fără prea multe pretenții artistice pentru Reflexii in oglinda  

3 gânduri despre “Alta oglinda…

Lasă un răspuns

