Glumă

Stai o ţâră, măi nepoate,
Să vorbesc cu astă floare
Care ne-a ieșit în cale
C-un zâmbet de nuntă mare,
Topindu-se pe picioare
Şi poftind o sărutare…

Care nuntă, ce picioare?!
Nu vezi bine, neicuşoare…
N-ai în față nici o floare,
E-o biată retrovizoare!
Şi mai zice-n gândul lui:
Păi la vârsta dumitale, nu-ți mai râde nici un cui!

Articol scris pentru „Reflexii in oglinda

8 gânduri despre “Glumă

  1. Eu zic sa-i dai o rotire spre stanga la fotografie, desi merge si asa. Nu-ti mai rade nici un cui? Amuzanta poezia ta. Citind versul in care doar un cui mai poate rade la o anumita varsta mi-am amintit de expresia unei prietene: „…la varsta mea numai vantu’ imi mai ridica fusta!”

Lasă un răspuns

