Cadou pentru o fiinta draguta si amabila!

Cutiuta rosie pentru bijuterii 44-19829Am un leu si vreau sa-l… beau… Nu, nu, nu-i chiar asa! Am ceva mai mult decat un leu si vreau sa-mi cumpar un cadou. Am implinit frumoasa varsta de ___ ani si , ca o fiinta draguta si amabila ce sunt, am primit o suma de bani sa-mi cumpar un cadou. Ha! n-au avut curaj sa-mi ia ei ceva! Au preferat sa-mi dea banul si sa ma descurc eu singura ca, de, gusturile mele sunt de-a dreptul, pur si simplu…  indescifrabile pentru marea majoritate a celor de pe langa mine. Stilul: ia-i si fa bors cu ei! Sau, mai elegant: ia-i, scumpa mea si cumpara-ti tu ceva dragut, ce stii tu ca-ti trebuie! Dar nu m-am suparat! Nu sunt din categoria celor care pastreaza ani de-a randul la piept batista udata de primele lacrimi din dragoste! Eu sunt, sa zicem, usor nonconformista (termenul blandut!), dar puternic ancorata in realitate, traind la intensitate maxima prezentul. Detin vointa, putinta si timpul necesar pentru a fi mereu in pas cu moda. Ei bine… Daca tot am lamurit premizele, sa purcedem la cautarea cadoului perfect. A, sa stau putin? A mai ramas ceva de lamurit? Ce inseamna „cadou perfect” pentru mine? Ce fel de paparazzi mai sunteti voi? Cadou perfect pentru o femeie = pantofi, haine, bijuterii. Simplu ca buna ziua!…  Daca imi ajung banii pentru toate? Pai… sa zicem c-am primit un card! Destul de consistent!…  Dar anul acesta mi-am propus sa fiu modesta si responsabila (2% i-am directionat la un „hotel” de maidanezi), asa ca, ma voi limita la a-mi lua…  bijuterii! In acest domeniu se manifesta prima mea ciudatenie: mie imi place argintul, nu aurul, nu platina, nu fierul, nu inoxul…, argintul!  Daca mai are si putina patina… al meu e! Si vreau sa zic ca, dupa ceva anisori de „lucrat” in domeniu, am gasit cea mai buna sursa, SilverZone : bijuterii disponibile din stoc, livrare in 24-48 ore, o colectie impresionanta cu mii de modele de bijuterii din argint, bijuterii cu pietre semipretioase, bijuterii placate cu aur sau bijuterii handmade! Toate atuurile, asadar, directia: zona Silver! Unde mai pui ca magazinul e la indemana oricarui internaut, fie el si incepator, cu un design clar, usor de parcurs, poze sugestive si in total acord cu realitatea, produse marcate, garantate… cos incapator(!).  Mi-am luat paharul de sampanie aniversar si am purces la epuizanta, dar atat de placuta operatiune de umplere a cosului virtual de cumparaturi. Primul lucru pe care mi-a cazut privirea a fost o bratara din argint, cu marcasite si perle… o nebunie… M-am indragostit instantaneu de ea! Albe, negre, lavanda…, perlele sunt cele mai bune prietene ale mele, le recomand si le ofer cadou cu o deosebita placere pentru ca sunt bijuteriile care nu se demodeaza niciodata si mai ales vara, pe pielea bronzata, arata senzational…  Iar combinatia intre materialul meu preferat, argintul usor patinat si perlele albe este de un rafinament aparte.

Cercei bile din argint cu marcasite si perlute artificiale 11-1-i17309

Bratara fina, eleganta, conceputa pentru o incheietura ingusta,  are un montaj care imi topeste si cea mai mica ironie. Este un must have si nu doar al sezonului estival, o piesa care va merge de minune cu rochia mea alba, clasica, Clementine, poate chiar la petrecerea „surpriza” organizata de sotul meu cu ocazia zilei de nastere a celebrei sale sotii(ei, nu s-a insurat a doua oara, de mine era vorba)!… La asta voi avea nevoie cu siguranta de niste cercei asortati, avand aceeasi combinatie perle albe-argint patinat. Parca ma si vad cu un coc lejer, varatic, aparent neglijent, cerceii lucind discret in urechile usor parfumate si bratara picurand invidia in ochii doamnelor, ciocnind pahare de sampanie cu gesturi teatrale, indelung studiate (astfel incat minunea de la incheietura sa se vada in toata splendoarea!)…

In cos cu ele…  Continuam cumparaturile! Acum mai am de cautat un inel… Sau mai multe! Inele nu poti avea niciodata suficiente! Eu, una, am in permanenta inele de schimb in poseta! In loc de ciorapi! Sotul meu rade de mine, dar eu imi pun inelele si in functie de starea sufleteasca… Si ziua fiind lunga, am nevoie de ceva piese!  Daca, de exemplu am emotii pentru vreo chestie, imi pun un inel clasic, cu linii curbe, domoale, care imi da starea de bine necesara in momentul respectiv; daca vreau sa dau gata pe cineva, imi pun un inel masiv, cu linii drepte, care sa para a „taia in carne vie”… Asta-s eu si la varsta asta nu ma mai schimba nimeni si nimic! Inel ajustabil din argint cu scoica shiva 12-1-i3536A, uite, un inel perfect pentru starile mele mai ciudate! Linii domoale, dupa cum am mai spus, o spirala relaxanta care iti aluneca ideile spre integrarea inInel din argint 12-1-i29458 absolut… Sau varianta cealalta, cu linii serpuite, lunecand si impletindu-se una cu alta pentru desavarsirea unui inel de-a dreptul „visator”!

Inel lat din argint in filigran 12-1-i23219Dar iata ca am gasit si varianta pentru momentele „de tupeu maxim”, ca sa zic asa. Nu are colturi sau linii drepte, dar transmite putina aroganta, incredere de sine, in cel mai bun caz… Si e argint patinat, viciul meu ascuns! Cate sunt? Trei bucati, una si una…

Inel ajustabil model inima din argint 925 cu aspect de aur alb cu cubic zirconia 12-9-48

Zau c-ar mai incapea… macar un inel de argint, unul pentru momentele de tandrete, de caldura sufleteasca. Da, surprinzator, dar am si eu nevoie sa-mi incarc bateriile cumva si alaturi de artileria grea, pe sprijinul careia ma bazez de vreo 20 de ani incoace, o rasucire argintie sprintara poate fi asa, ca un vanticel racoros intr-o zi arzatoare de vara. In sfarsit… Nu-mi doresc sa deviez in afara zonei mele de confort, asa ca ma reped la pandantive. Aici e si mai greu de ales. Toate sunt frumoase si de fiecare data cand zici ca te-ai oprit la un model, un mic „dracusor” din dreapta ecranului, iti sopteste… „bijuterii asemanatoare” sau „se asorteaza cu…”  … Si te duci in directia aratata de impielitat ca, prin definitie, cautatorul de bijuterii este o fiinta predispusa ispitelor… Pandantiv domnita cu evantai din argint cu marcasite si email negru 17-1-i29317Sa luam ca exemplu, pandantivul cu domnita cu evantai…

Cercei din argint cu piatra neagra 11-1-i21228

Ma uit si-l rasucesc pe toate partile si de undeva, din josul paginii, imi  surad o splendoare de cercei asortati, micute evataie de argint cu pietre negre… Bijuterii delicate, versatile…  asortate… Ispita!…  La cos cu ei!

Pandantiv din argint gravat 17-1-i29287Ei bine, s-au adunat ceva piese in cosul de cumparaturi, oricum mai mult de cei 400 de lei care imi asigura si bine meritata reducere de 10 %, pentru a nu mai discuta de transportul care este gratuit (la comenzi mai mari de 150 de lei). „life is good”, dupa cum spune si ultima achizitie…

Usor, usor, ma apropii de visul vietii mele in materie de bijuterii, o micuta „gioielleria” acasa la mine….

Lasă un răspuns

