Buna dimineata!

Pășesc cu dreptu-n doru’ lelii,
Apoi cu stângul apăsat
Şi ma gândesc că n-am noroc pe lume
Că iar m-am ridicat din pat!

Cine-o fi pus cu-atâta neglijentă,
Zile de luni, în calendar,
Tocmai după sfânta odihnă,
Fără vreo pauză măcar…

Arunc în glumă: „Bună dimineața!”
Sperând în sinea mea amar,
Sa fie atât de bună cât sa mă trezesc
La mijloc de duminică, măcar…

6 gânduri despre “Buna dimineata!

  1. Îmi place poezioara, dar mai ales sfârșitul! Este așa amuzant… :)Uneori pisicile te ajută să compui „minuni”!:)
    O săptămână minunată să ai!

Lasă un răspuns

