Post Blog Power 77

Blog Power 77 a trecut cu bine, cu o tema pretentioasa, multe articole bune, dar lasandu-mi in suflet un amar tare greu de inlaturat. Nu datorita concurentilor, nici al voturilor, din acest punct de vedere totul mergand ca uns, specific sistemului Blog Power… Am citit toate articolele cu multa atentie, unele mergandu-mi la suflet, altele trecand ceva mai departe de mine. Comentariile pe care le-au generat unele din articole m-au izbit in mod neplacut si m-au dus cu gandul la clasa in care invata copilul meu cel mare. Aici si nu numai aici, discriminarea este la ea acasa. Daca nu ai telefon de ultima generatie, haine de firma in mod curent si nu te plimbi sambata sau duminica in Mall-uri esti catalogat ca fiind neinteresant si exclus din gasca.

Si eu ma includ in categoria blogger-ilor care se vand ieftin. Scriu maxim 20 de articole pe luna, in marea lor majoritate advertoriale si mai mult, unele destul de proaste! Asta sunt eu. Imi place sa fiu citita (cui nu-i place?) dar in afara de participarea la concursuri de articole, nu cer publicitate, nu ma plimb pe blog-uri comentand doar pentru a-mi aduce cititori. Eu atat v-as ruga: renuntati la etichete: ieftin/valoros, blogger mare/blogger mic (d. trafic!), blogger de succes/…, cu atat mai mult cu cat in lumea virtuala nu ai cum sa ajungi sa cunosti absolut toate datele povestii. Iti place, citesti, nu-ti place treci mai departe, fara sa comentezi, fara sa critici… Oare este posibil? Nu cred ca se poate cineva erija in „tata’ lor”, golaneste spus, indiferent ca discutam de etica, eticheta sau gramatica. Se pomeneste undeva, prin blogosfera ca dincolo de bloguri vorbeste viata, cu alte cuvinte, in spatele fiecarei identitati virtuale exista un om, cu bune si cu rele si bineinteles,  in spatele fiecarui articol, sta un gand, chiar daca respectivul gand a fost, cel putin usor, mercantil. Cei 15-20 de lei primiti de un blogger pentru un advertorial ieftin pot fi foarte importanti pentru el. Iar articolul poate fi scris intre leganat un copil si invartit intr-o cratita! Dar de la nivelul de blogger de succes se poate pierde din vedere padurea! Da, ii invidiez pe „blogger-ii de succes”! Ii invidiez pentru faptul ca au ajuns undeva, unde nu mai sunt nevoiti sa faca atat de uratele compromisuri. Pentru asta ii invidiez…  si i-am citit ani de zile pana sa-mi fac eu blogul…

2 gânduri despre “Post Blog Power 77

  1. Oamenii citesc, judeca, isi spun parerea, fie ca e de bine, altii o spun fie ca e de rau. Si eu scriu din cand in cand advertoriale si o fac cu suflet. Ne catalogam unii pe altii, este inveitabil, pentru ca unii din noi asa sunt construiti. Cateodata si mie imi lasa un gust amar anumite discutii, comentarii, opinii. Si cred ca sunt la fel ca tine, ma afecteaza. Imi place cum ai gandit aici si ca ai fost de o sinceritate incredibil de curajoasa.

Lasă un răspuns

