Ma cheama Albastru

Mă cheamă- Albastru și m-am născut dintr-o eroare,
Într-o cutie mică, de carton, puțin cam neîncăpătoare,
Nedemn de pedigree-ul ce-și plimbă pata de culoare
Zâmbind în dinți imaculați, drăguțelor de pe trotuare.

Noi eram doi, înfrigurați, hrăniți în zi de sărbătoare,
Când alintați, când ocărâți în pumni și în picioare.
Un zâmbet căutam, un joc lipsit de griji, sau soare,
Dar sufletul în cizme l-am ciobit și tare ne mai doare!

Am strâns avere din resentimente și-n jur o haită dură,
Iar colții mei i-am ascuțit în urlet și în înfometare.
Copilăria a pierit scurgându-se din fiecare zgârietură,
Lăsând în urma mai nimic… instinct de supraviețuire.

Și mușc adesea, mușc și rău, m-am dezvățat să-mi pară,
Nici pentru omul firav și nici pentru vreo altă fiară
Intrată-întâmplător în lumea mea sălbatică și-amară,
Cu garduri separată pentru a lăsa  mizeriile-afară.

Azi am mușcat nepăsător, mâna ce avea cândva mâncare,
Dar m-a surprins o tresărire, pe undeva-între două coaste,
Privind bătrâna mica cu al ei surâs amar și fără de culoare.
Am încercat atunci s-alung fantomele ce par a mă cunoaște…

O incercare fara pretentii literare prea mari pe tema:

Cainii maidanezi
Ar trebui sa ii ucidem pe toti sau doar pe cei agresivi si bolnavi?
Este sau nu vina noastra ca aproape toti cainii maidanezi sunt agresivi?
Cum am putea rezolva problema cainilor maidanezi?
propusa de Sunshine pentru Blog Power 82.

Au mai scris pe aceeasi tema:
1. Eu sunt cutu de pe strada 2. Principii si Moralitate 3. Cainii fara stapan 4. Cat de obiectivi suntem 5. Si atunci i-am condamnat pe toti la moarte 6. Din sufletul unui caine

13 gânduri despre “Ma cheama Albastru

  1. Pingback: Blog Power 83 |

Lasă un răspuns

