Spre scoala…

Astazi, prima zi de scoala, om superstitios din  fire, mi-am propus sa ma folosesc doar de piciorul drept, sau doar de mana dreapta… ochiul drept… urechea dreapta… Daca nici asta nu ajuta…  atunci chiar ca nu mai stiu ce pot face! Si cum ma furisam eu asa intr-un picior si-ntr-o ureche spre scoala, dau peste un alt grup de alde astia ca mine care topaiau fiecare in piciorul lui norocos in drum spre aceeasi scoala… M-am ingrijorat instantaneu! Ma gandisem ca doar eu stiu smecheria! Si cand colo? Chiar toti o stiu? Daca norocu’ o fi asa, ca o paine rotunda, bine coapta, cu cat se imparte la mai multi, cu atat felia fiecaruia este mai mica! Si eu ce ma fac? Eu sunt o masinarie bine unsa, de calitate (!), dar care functioneaza pe baza de noroc! Nu am fost conceput ca hibrid! Nu, in nici un caz! E drept, sunt de generatie noua, astfel incat nu consum prea mult… dar o feliuta…? Si unde mai pui ca anul scolar e lung, ca de el tot trag smecherii de sus pana l-or face cat doi calendaristici ! Mai bine mai stau pe acasa o perioada. Deja simt cum ma apuca o ameteala… si-o tuse magareasca…

Lasă un răspuns

