Miercuri, la cinci si jumatate

kit_anticadere_par– Nu ne-am vazut de ani buni! ii spune el cu nostalgie-n glas, trecandu-si mana alene prin parul ei si lasandu-l sa se scurga printre degetele sale atat de pricepute.
– Da, am fost plecata in ultimii cinci ani, ii raspunde ea. Ce sa fac? Am avut o sansa si am fructificat-o chiar daca asta a insemnat sa las tot ce mi-era drag in urma.  O perioada a fost bine, chiar foarte bine. Acum m-au cam lasat puterile, sau poate dorinta de a mai sta printre straini… Am mai venit asa, din cand in cand prin oras si mi-as fi dorit sa te caut dar n-am vrut sa starnesc dorinte si regrete greu de depasit. Mi-era insa dor… mi-era dor sa ma mai simt din nou, asa, frumoasa, spune ea visatoare, rasucind un carliont al parului bogat, odinioara negru intens, dar acum brazdat de mult prea multe dare albe.
– Da, si mie mi-ai lipsit. Of, ce relatie am avut noi doi!… mai spune el amar. Douazeci de ani! Ai fost prima care-ai pasit aici, in lumea mea. Iar eu am fost primul din viata ta! Asa ceva nu poti uita niciodata. Ai fost muza mea, modelul meu cu par incredibil de frumos si atat de fidela… Ce poti sa-i ceri mai mult unei femei? Chiar si sotia mea a simtit nevoia sa mai schimbe mana! Tu, nu! Pana intr-o zi… Cand am vazut ca trece prima saptamana si nu vii, m-am gandit ca o fi intervenit ceva si vei veni saptamana viitoare. A doua saptamana m-am ingrijorat de-a binelea. Imi parea rau ca nu am facut niciodata schimb de numere de telefon, niciodata nu-mi trecuse prin cap ca as avea nevoie sa te sun. Daca era miercuri, exact la ora cinci si jumatate erai aici, pe scaunul asta, cu parul tau ce prindea viata in palmele mele…  Si asta s-a intamplat timp de douazeci de ani! Mi-era atat de greu sa inteleg ca nu te mai am, incat abia de anul urmator am reusit sa fac loc altcuiva miercurea la ora cinci si jumatate.
El isi trece iar mana prin parul ei cu dor, recunoscandu-i fiecare suvita si mangaindu-i aproape fiecare fir in parte. Ofteaza cu jale, apoi isi reazema mana a repros pe ceafa femeii.
– Nu ai avut prea mare grija de el, nu-i asa? Cred ca ne va lua ceva timp sa-l reducem pe linia de plutire, draga mea.
– Da, recunosc ca ai dreptate. In lipsa ta el era o bataie de cap inutila, un bagaj enervant de care am vrut sa scap la un moment dat. Numarul doi, zambeste ea aluziv…
-???
– Serios!
– Doamne fereste! Bine ca nu ai facut-o! Are si el un rol in viata ta! Te completeaza si te defineste, traieste alaturi de tine, imbatraneste chiar mai iute ca tine daca nu ai grija de el…
– Of! Ce sa fac? se inmoaie ea. Sunt o persoana comoda si cam delasatoare din fire. Dar aici ai si tu o vina. Timp de atatia ani tu te-ai ocupat de el, eu nu aveam nimic de facut. Si am continuat sa nu fac nimic si dupa ce nu te-am mai avut pe tine. Stiu ca arata imbatranit…  cred ca-i cam cu vreo douazeci de ani mai batran decat atunci cand am plecat. Ani, lacrimi si nepasare au trecut peste el… mai spune ea suspinand. Si cat am urat dungile la viata mea!
– Bine, hai ca rezolvam noi, o consoleaza el. Dar de aceasta data efortul trebuie sa fie si din partea ta. Uite iti scriu o reteta, ca sa zicem asa… Cei de la Farmec-ul nostru cu traditie au scos o gama de produse tratament: linia Gerovital Plant Tratament. Din acestea eu iti recomand urmatoarele…
– Farmec?! Dar ceva mai bun nu gasim? Ceva strain…
– Nu vorbi prostii! Este o gama de produse extraordinar de buna! Daca foloseai asa ceva in ultimii ani, parul tau arata chiar mai tanar ca tine!
– Merci frumos! Esti amabil…GerovitalPlantTratament
– Daca vorbesti prostii. Altadata nu ieseai din cuvantul meu si podoaba ta capilara arata impecabil, ca de pe reviste!
– Bine, „doctore”, cum zici tu…
– Prin urmare iti trebuie un kit de regenerare cu 20 de fiole, o lotiune tot asa regeneranta cu petroleum, un sampon si o masca. Ti-am notat aici ce ai nevoie si cum folosesti produsele. Uite, de exemplu ce contine kitul pe care ti-l recomand: Vitamine – B5, A si E, extracte vegetale ( Coada Calului, Rosmarin, Mesteacan, Brusture, Salvie) şi Keratina, care combat caderea părului, deshidratarea, oxidarea, pierderea elasticitaţii acestuia, uscarea scalpului si ingraşarea excesivă. El stimuleaza cresterea sanatoasa a parului si-l revitalizeaza. Eu voi incepe azi tratamentul cu doua fiole din kitul respectiv si masca pentru a-ti demonstra ca stiu ce vorbesc, dar restul va trebui sa faci tu acasa. Si cand isi va reveni, il vopsim si scapi si de „dungi”. Nu-ti face griji, cu tratamentul asta de la Farmec  parul tau isi va reveni repede.
– Bine, ma las pe mana ta… Chiar nu trebuie sa-mi demonstrezi nimic, te cred!…  Si afara de asta ne vedem in fiecare miercuri, la cinci si jumatate, nu-i asa?
– Da, miercurea la cinci si jumatate…

Articol scris pentru Proba 3 a concursului Super Blog 2013

Lasă un răspuns

