Cu dragoste

Astazi mi-a lasat nevasta, o epistola de-amor,
Agatata intr-un carlig, tocmai pe televizor.
Eu deschid c-un dor nebun, biletelul parfumat,
Sa aflu de printre randuri sentimentu-i minunat.
Am plecat sa-mi iau poseta asortata c-o esarfa
Ce-am zarit-o-n magazinul unde ieri primira marfa.
Tie, draga, ti-am lasat lista de cumparaturi,
Si iubirea mea intreaga o sa iti stea alaturi
.

Mi-am pus in portbagaj sacose, cardul este incarcat,
Prin urmare-s ocupat de cu zori pan’ pe-nserat.
Mana tremura si-ndeamna sa renunt la cumpatare,
Sa alerg in goana mare chiar spre raftul cu mancare
Si cu haine, cu sosete, bere, sucuri, ori gablonturi
De-oi gasi costum de baie, sau mai bine, doua schiuri
Si-un plover elegant, alb sau negru, chiar azur,
Asortat cu o poseta ce-o voi lua tot azi, desigur…

Cosul-i doar pe jumate, dar privesc in jurul meu,
Altii sunt ceva mai harnici, cosul le e mult mai greu!
Ma grabesc sa-nscriu recordul lumii, la cumparaturi
Cheltuind ban dupa ban, usurand mai multe conturi…
Si scapand de grija lor, fir-ar ei de bani sa fie!
Ca doar nu te pupa dulce, nici scandal nu-ti fac ei, tie…
Doar ea, nevestica ta, soata ta cu vorba-i iute,
Ea te urca, te ridica, te azvarle sau te ….-nghite.

reeija

Idei generate de avalansa de supermarketuri din tara noastra si de isteria de cumparaturi generata de acestea. Principiul de marketing care sta la baza acestor temple ale pierzaniei a prins foarte bine la noi, la romani. Se apropie sarbatorile de iarna si lumea, „saracita” peste an va face din nou cozi imense la cumparaturi.Cosuri pline, liste imense de cumparaturi, cheltuieli poate peste posibilitatile obisnuite ale multor oameni… Asta inseamna Craciunul, asta inseamna si Pastele, asta inseamna si 1 Mai-ul muncitoresc… Si totusi, atmosfera este una de sarbatoare, gandurile oamenilor sunt in marea lor majoritate, conforme cu sarbatoarea… Ras si plans, bucurie si tristete, zambete si lacrimi… blogging cu umor dulce-amarui…

Articol scris la propunerea Reeija pentru proba 14 din SuperBlog 2013.

Lasă un răspuns

