Slogan pentru Allview

Dintr-o comoditate nespecifica varstei nu eram adepta unui smartphone. „Un telefon trebuie sa fie utilizat in scopul pentru care a fost creat, adica pentru a da si primi telefoane. Sa faca poze? Exista aparate foto pentru asa ceva. Sa navighezi pe internet? Pai atunci computerul la ce il mai folosim? Sa asculti muzica? Dar producatorii de radiouri sau alte dispozitive de redat muzici n-or sa dea faliment?” Mergand pe acest modus vivendi, batranul meu telefon putea doar sa … dea si sa primeasca telefoane! La un moment dat, a iesit la pensie, astfel incat am fost nevoit sa-mi achizitionez altul. Am gasit o oferta avantajoasa si iata-ma in posesia unui Allview A4All. Ce-as putea sa zic? Un astfel de telefon iti schimba viata! Ma trezesc dimineata, imi verific email-ul, trec pe langa ceva interesant, fac o poza, ascult muzica … Posibilitati nenumarate, ca sa nu mai spun ca un astfel de telefon iti devine repede indispensabil, nu mai pot face un pas fara el, fara gluma!
… iar daca e sa propun un slogan pentru Allview -ul meu…

1.Allview, telefonul obisnuit al oamenilor neobisnuiti.
2. Allview te trezeste destept.
3. Allview – one touch for all you can view.
4. Allview – pentru o vedere de ansamblu
5. Allview – and your finger’s got all the view.

Am mai participat si la campania Puterea plantelor cu articolul Un pas mic – o lume mare.

Lasă un răspuns

