O sarcina pentru Sisif?

Cine nu a auzit de Sisif si de incercarea lui perpetua si fara sorti de izbanda de a-si urca bolovanul pe munte?! Ei bine si acum, la doua mii de ani de la prima mentionare acestor chinuri, mai exista muritori blestemati sa treaca exact prin aceeasi incercare! Nu ma credeti? A, nu, nu ma refer la muncitorii din constructii, nici la medici si nici macar la profesori… Ma refer la … mamicile de adolescenti rebeli iesite la cumparaturi de tolisoare pentru tinerii cu aflux hormonal sporit. O astfel de sesiune de shopping este o grea incercare pentru toti participantii. Mama e mai adaptabila, nu ii ia mai mult de vreo doi-trei ani sa se obisnuiasca cu astfel de misiuni kamikaze, in timp ce tatal… nu se invata niciodata… Sunt atat de multe lucruri care pot da peste cap o astfel de sarcina, facand-o sa se transforme intr-un mare scandal cu iz de  „da’ ce tu faci parada modei la scoala?…” sau „ai o mie de perechi de blugi si mai vrei inca unul?” si chiar „intra tu dupa ea/el in cabina ca sta acolo de mai bine de o jumatate de ora!” …
Un lucru foarte important atunci cand stam de vorba cu un tanar in cautare de tinute noi este evitarea cliseelor de tipul: „iti sta extraordinar de bine „, chiar daca probabil ca asta este realitatea, deoarece in mintea lui aceasta lauda s-ar traduce „e ceva in neregula cu tinuta asta daca ii place mamei. In mod cert voi ajunge de rasul lumii cu haine pe gustul ei”.  Nici macar constatari amabile de genul: „te face mult mai slaba” sau „iti pune in evidenta ochii” nu functioneaza prea bine, cel putin in cazul unei tinere fara obsesii majore. Prin urmare, cum ar trebui procedat? Ei bine, eu am gasit o metoda care pare sa functioneze si se bazeaza pe o munca de „cercetare” asidua bazata pe un ajutor de incredere, un magazin online plin ochi de haine  frumoase si accesibile, combinatie rar intalnita si cu atat mai pretioasa. Hai sa dau un exemplu privind modul meu de a rezolva o probleme de viata si de moarte legata de achizitionarea unei tinute pentru o petrecere de zi, cu colegii de clasa…
Undeva prin vara au fost decernate premiile Teen Choice Awards. Bineinteles ca orice adolescent ii cunoaste pe marea majoritate a tinerilor prezenti la astfel de ceremonii. Selena Gomez, de exemplu, a fost selena-gomez-2013-Teen-Choice-Awards.jpg.jpgprintre cele mai apreciate staruri de la decernare, ca tinuta, cel putin. Rochie - a27 - bleumarinRochia ei s-a remarcat prin simplitate si eu am folosit-o ca idee pentru tinuta cautata. Am intrat apoi in magazinul meu online preferat, Glittio si am gasit exact ce-mi trebuia, o rochie care aduce mult cu cea purtata de Selena, cu dosebire ca e mai scurta si fara slituri, fiind astfel mai potrivita petrecerii de zi (si mai mult ca sigur o bate semnificativ pe cea a divei holywoodiene… ca pret). Are insa cam acelasi aer, simplu si elegant, fiind parca mai adolescentina decat cea a Selenei (asta va spun doar voua, la ureche…).  Cam aLea Michele Teen Choice Awards 2013sta ar fi varianta numarul 1!
O alta prezenta la premiile mentionate anterior a fost Josh Newis Smith, o tanara cu o Rochie - s17 - ivoiretinuta usoara, eleganta si incredibil de tinereasca, apreciata si ea de criticii de moda. Din nou, magazinul meu online mi-a oferit o mana de ajutor  in recreerea acestei tinute de gala prin intermediul unei rochii ivorii, usoare, dintr-un material placut, evazata la partea inferioara, rochie ce poate fi purtata la orice eveniment de după-amiaza. Asta ar cam fi varianta numarul 2! A mai existat si o varianta 3, dar nu a cules prea multe aprecieri.
Pe ansamblu, nu este o idee buna? In loc sa alerg prin magazine cu sufletul scos dupa cai verzi pe pereti, m-am folosit de imaginea starurilor cu putere de convingere mai mare decat a mea si de un magazin online cu posibilitati nelimitate, astfel incat sesiunea de shopping s-a derulat dintr-un fotoliu, cu un pahar de sampanie si un copil relativ cooperant alaturi.
Ei si daca am imbracat un adolescent, trebuie sa acord si mie un premiu, ca anevoioasa a mai fost sarcina!…
Rochie - Megan - alb-negruParcurgand tendinte modei sezonului de toamna iarna 2013-2014, am zarit-o pe Rhianna cu o superba rochie mulata cu dungi alb/negru. Mi-a placut la nebunie tinuta divei ciocolatii, asa ca am tras repede cu ochiul in vitina Glittio si am gasit exact ceea ce cautam: o rochie Megan, cu un joc de dungi albe si negre, de latimi diferite, rochie casual ce respira eleganta si bun gust. O merit, Rochie Enny - art 16019 - Sonianu-i asa?… Sau stati un pic… Am mai vazut ceva… O rochie cu un imprimeu art-style care, din cate am zarit eu, este in tendinte sezonul acesta… Nu am prea purtat rochii imprimate, dar omul capata asa un curaj ciudat mai spre toamna vietii, curaj care nu este des intalnit pana in 40 de ani. Prin urmare, o rochie cu imprimeu mare, vizibil, caracteristic persoanelor indraznete, fara inhibitii sau obsesii inutile poate fi o alegere extraordinara pentru o mama de adolescent, femeie matura, cu incredere in ea… Catwalk Print & Pattern Trend Report Autumn/Winter 2013/14 PDF Download trend forecasts catwalks Combinatia de culori este fantastica, rochia este eleganta, mergand la o petrecere de zi, o intalnire informala… Care sa fie? Dau cu banul? … Sau le iau pe amandoua?! Da, cred ca asa voi face, doua pentru copil si doua pentru mama… ca doar e luna cadourilor si pe Mosu’ nu ne bazam pentru ca am depasit binisor 10 ani!

Concluzia?… Dragi mamici de adolescenti, vreau sa va fac cunostinta cu prietenul meu, magazinul online Glittito.ro. El va poate da o mana de ajutor in situatii de criza, ajutandu-va sa le depasiti cu mult mai multa eleganta decat a facut-o guvernul XXX !
Deveniti fan-ii paginii Glittio si descoperiti super oferte de Black Friday!

*prima poza: http://www.graziadaily.co.uk/pub/21publish/f/fashion/selena-gomez-2013-Teen-Choice-Awards.jpg.jpg
** a treia poza: http://www.graziadaily.co.uk/pub/21publish/f/fashion/Lea-Michele-Teen-Choice-Awards-2013.jpg
***ultima poza: http://patternbank.com/catwalk-print-pattern-trend-report-autumn-winter-2013-14-pdf-download/
Lasă un răspuns

