Lumea preturilor mici

Legenda ar putea spune ca din zambetul fiecarui contabil se naste cate un pret sau o preta, la fel cum din primul zambet al fiecarui copil apare cate o zana sau un zan. Lumea preturilor este un teritoriu micut situat in valea promotiei, dincolo de muntele discountului. Preturile traiesc in armonie unele cu altele, poposind din cand in cand in lumea oamenilor si permitand intrarea lucrurilor in viata acestora. Ele sunt niste micute fiinte absolut indispensabile din cauza faptului ca obiectele fara de pret sunt din ce in ce mai greu de gasit in lumea oamenilor. La nastere, un pret este mare, urmand ca pe masura ce inainteaza in viata sa scada din ce in ce mai tare,  pana cand dispare cu totul.  La fel ca in cazul oamenilor si printre ele, exista preturi si preturi, unele mai mari, altele mai mici, unele care cresc, altele care se micsoreaza. Viata lor nu este foarte lunga dar este plina de semnificatii…
Cam asa as putea eu sa-mi imaginez lumea preturilor mici, daca… n-as cunoaste magazinul Miniprix, lumea hainelor de care s-au lipit preturile mici. Intru tiptil pentru a nu trezi pe cineva si scotocesc putin in dulapurile lor pline de comori. Ce purtam toamna asta? Carouri, army-printuri, art-printuri… ? De toate! Caut cu infrigurare o pereche de jeans 

evazati, stilul dupa care am plans eu ani la rand pana au reveni in moda. Iata-i! I-am gasit. Culoare albastra, din cate am inteles eu urmarind jurnalele de moda este in tendinte . Bine, atunci, i-am luat! Altceva? O bluza, poate chiar cu dungi, ar completa in mod deosebit tinuta. Ani de zile am tot ocolit dungile orizontale. Acum,  ca am capatat curajul sau poate nebunia varstei mature, sa zicem, incerc tot felul de trasnai, sau mai bine zis, ceea ce consideram altadata a fi trasnai. prin urmare, dungi orizontale sa fie.

Si daca marcam si talia cu o curelusa ingusta, parca e si mai bine, sau poate nu. Sta bine si fara! Dungi alb cu negru, decolteu placut, toate atuurile. … A si sa nu uit, un hanorac ar completa frumos tinuta. Un roz ceva mai intens decat clasicul prafuit va aduce pata de culoare de care are nevoie tinuta. Manecile scurte vor produce

suprapunerile de texturi si materiale care sunt inca in moda si acest sezon. Iar daca la toata aceasta tinuta vom adauga si o bereta roz, succesul va fi garantat. Mi-au mai placut si niste blugi rosii, un tricou cu maneca lunga si dungi gri si albastre, un tricou albastru cobalt, altul cu un joc de culori maro, bej, roscat, dungi, bineinteles… A, si o rochie mimi, grena, simpla dar de mare efect! O, dar nici sarafanul in carouri nu este de lasat! Carourile, la fel ca si grena-ul sunt in tendinte sezonul acesta… 
Concluzia vizitei mele scurte la Miniprix? Veni, vidi, vici – si ma voi intoarce. Nu mai scapati de mine, zanute ale preturilor mici! A voastra sunt!

Descarca aplicatia Miniprix (pentru Android sau iOS) pentru a fi la curent cu super ofertele Miniprix, pentru ca si eu o voi face! Lucrurile sunt mult prea interesante pentru a fi ignorate!

Lasă un răspuns

