O Doina de poveste

crema-pastila_stingaTenul meu a fost reprezentant al brandului XXX, apoi si al brandului YYY, nu spui nume. Era intr-o perioada buna… In afara unor pistrui pe care eu personal nu am reusit sa-i accept niciodata, in timp ce altii ziceau cu ‘rautate’ ca asta mi-e sarmul si ca dupa 35 de ani or sa dispara (aiurea!), tenul meu nu avea probleme majore. Puteam sa pun aproape orice pe fata fara sa provoc ruperi de nori si inundatii catastrofale. Acesta este si motivul pentru care fatada mea a experimentat multe branduri… Astazi, din pacate, la varsta a doua, tenul meu a devenit foarte mofturos. Nu mai accepta mare lucru! Din pacate, oricat mi-as dori sa nu o fac, este nevoie sa aplic o crema hidratanta. Dar cum sa o aleg? Exagerand putin, este suficient uneori sa ma uit la un produs cosmetic, fie el intr-un supermarket sau intr-o o farmacie, ca tenul meu se si manifesta in felul lui, total nepotrivit situatiei! Consecinta, apare necesitatea unor cosmetizari sau chiar reparatii capitale ale fatadei, fapt care, in lipsa fondurilor europene, ma aduce la sapa de lemn si apa chioara.Am luat hotararea sa incerc si produsele asa zis ieftine, care insa s-au dovedit salvatoare pentru inamicul meu pretentios. Am ajuns la concluzia ca pretul mare nu inseamna neaparat un produs miraculos si mai ales nu inseamna un produs care sa functineze in absolut toate situatiile. Un produs cu un pret „normal”, adica ceva mai scazut, nu este ceva prost. Exista acolo intr-o fabrica o mana de oameni care citesc, se informeaza, testeaza, verifica, iar testeaza, iar verifica, apoi scot un produs pe piata si iar il testeaza…
Prin urmare am incercat laptele Doina… laptele Doina pe care il folosea si mama mea, pe care il folosea si … bunica mea… Si a mers si merge in continuare. Si chiar am lapte Doina in poseta, la fel cum si mama mea are lapte Doina in poseta! Si la fel cum si bunica mea avea Lapte Doina in poseta…
Si-l folosesc uneori si cei de pe langa mine, cu aceeasi nesfarsita uimire: „chiar este bun, hidrateaza cu mult mai bine ca produsele cosmetice ale brandurilor pe care le-am reprezentata cu „succes”in tinerete. Ce bine se simte pielea mainilor! Ce bine arata… ! Cat de moi imi sunt mainile!…  Cat mai costa?….. Doar atat!?! Incredibil!!!

Articol scris pentru SuperBlog 2013, proba nr. 28, proba propusa de Farmec in colaborare cu Krem

Lasă un răspuns

