Parteneriat in blogosfera?

Parteneriat in blogosfera?
… eu nu cunosc foarte bine blogosfera romaneasca. Nu am timp sa parcurg regulat blogurile, desi sunt cateva care imi sunt foarte apropiate de suflet. Citesc ici-colo cate un articol, imi umplu sufletul de bucuria descoperirii unor aspecte inedite, a unor exprimari frumoase, a unor situatii amuzante si cam atat. Nu sunt foarte implicata, daat fiind faptul ca activitatea aceasta o fac intre doua sarcini de servici, intre doua vase, sau cat fierbe o cratita de mancare…. Abia mi-am adunat suficient timp sa scriu articolele din concursurile in care m-am inscris. In ceea ce priveste parteneriatul in blogosfera, singurul caz care il cunosc mai bine este concursul SuperBlog+. Pana si simplul fapt ca a generat cateva sute de like-uri, cateva sute de share-uri, etc. e un rezultat pozitiv, aceasta fiind o unitate de masura foarte apreciata in zilele noastre. In rest, pentru mine cel putin, participarea la acest concurs a fost un sir intreg de episoade de sauna suedeza, o succesiune de dusuri reci urmate de dusuri calde. Am capatat experienta parcurgand toate etapele, experienta in toate, nu numai in scrierea articolelor. Am invatat sa accept notele mai mari sau mai mici, am invatat sa-mi modelez oarecul scrisul dupa cerinte, am invatat sa recunosc un articol bun atunci cand il vad… In plus am avut placerea sa-i cunosc pe cei care au participat la editiile trecute, din care dl. Christian Hertzug mi-a ramas intiparit in minte prin poeziile lui extraordinare. In concluzie, daca macar jumatate din blogger-ii care au participat au inregistrat aceleasi succese personale, a fost un parteneriat in blogosfera romaneasca benefic.
Ce as dori eu de la un parteneriat din blogosfera?
Mi-ar place sa intalnesc un parteneriat care sa nu genereze competitie ci conlucrare. Eu sunt inconjurata in permanenta de competitie, chiar si atunci cand nu este absolut necesara. Si uneori am impresia ca aceasta competitie, atunci cand este foarte acerba are tendinta sa urateasca realitatea, sa inraiasca persoanele care participa sau doar asista… Ca om, eu am obosit de competitie… Din blogosfera noastra extrem de divizata si extrem de critica, iubesc in mod deosebit jocurile (leapsa, cred, nu?) de tipul „Buna Dimineata”, „Reflexii in oglinda”, „Clubul Condeielor Parfumate” sau „MWB”unde cativa bloggeri scriu articole pe diverse teme doar de dragul ascutirii unui condei si nu pentru a castiga cine stie ce premii. Astfel de parteneriate ar trebui promovate pentru ca aduc cele mai mari satisfactii.
Dar mi-a placut si Superblog 2013, ca orice lucru care m-a imbogatit…

Articol scris pentru SuperBlog 2013, proba 27.

Lasă un răspuns

