Say cheese…

– Branz-aveti?11238214_853537951406536_8464564313676558831_n
– Ba, nene, esti beat? Aici e bar. Noi nu avem branza… I-auzi la el, vrea branza…
– Da, ma, dar cea ma fac eu, ca nu pot bea tuiga fara branza! Nu pot… Incerc de jumate de zi… Nimeni n-are… Si mie nu-mi alunega pe gat, pricepi?… Uite, torn, pic-pic, inauntru si restul alunega agar… afar’, adica.
– Tu n-auzi, ma, ca nu tinem aici branza? Hai, plateste tuica de ti-a alunecat afar’ si du-te-n lumea ta, naucule!
– Bine platesc si ma duc, da’ stiti de ce imi place mie branza?
– Zii!..
– Ca-s fan, bre!
– Fan branza…? Si ce culori porti, sportivule, alb-galben?!
– …da, sigur… alb-galben! Da’ de unde stii? Si tu esti fan branza?
– Nu, eu sunt Toni Delaco, ma.
– Hai ca glumesti! Nu esti, ca altfel aveai branza din aia pufoasa ca….. ca…
– Ca … Zii ma, ca ce?
2015: de 11 ani cu Interra la Mos Craciun !– Ca spuma groas-a bericicii aleia din fata ta… sau ca…. ca … barba lu’ mos Craciun muiata-n paharul cu lapte…sau ca…
– Zii, poetule, ca-ti mai dau o tuiga daca mai zici …
– Ca … ba, nu… am idei mai bune daca ma gandesc la branza aia care curge… cum ii zice?
– Branza cu mucegai.

– Hai, ma, stiam eu ca nu esti Toni Delaco. Habar-n-ai. Branza fondata… fonduta.. fondue… Hai ca mi-a iesit pana la urma. Grea viata de fan! Tre’ sa stii o gramada de chestii, nu gluma! Branza aia-i buna la tuiga… Calda, lunega pe gat, mai ceva ca banu’ in mainile primarilor si dupa… lunega si tuica mai ceva ca flota lui Basu.
– Taci ma, din gura. Uite-l colo pe…
– Da, i-am vazut scafarlia… Rotunda si lucioasa ca o roata de cascaval… Bine ca nu mai are… stiti voi ce… Ca nu se mai potrivea comparatia…
– Da-i ma o tuica, nebunului, sa taca, ca ne leaga SPP-ul. Daca stau sa ma gandesc, pacat ca nu e Delaco, ala, pe aici. Avea ce lua de la nebun!…
– Si cauta si-o bucata de branza, frate…!

Articol scris pentru SuperBlog 2015, proba 11

3 gânduri despre “Say cheese…

Lasă un răspuns

