Draga tati-taticule…

Dragul meu tati-tatic,
Am rugat-o pe Angelus, vecina noastra de la parter sa ma ajute sa-ti scriu o scrisoare. Eu scriu urat, asa spune Doamna si mi-a fost teama ca nu vei intelege. Si stii tu tati-taticule, e foarte important sa intelegi! Mi-e tare, tare dor de tine si cred eu in sinea mea, ca si lui mami ii este dor. Ea nu spune nimic, dar, de cand a spus ca voi doi nu veti mai sta impreuna, parca e vesnic suparata. Ochii-i sunt tristi si doar zambeste, asa, parca fara nici un haz. Nimic nu o mai face sa rada in hohote ca altadata, nici macar Murdarici, catelu’ nostru aiurit. Totul e trist in casa noastra, parca e mai frig ca altadata, nu mai avem gutui pe pervaz, nu mai mancam mere coapte cu nuci, nu am fost la expozitia de flori din gradina botanica… Ooof, e asa de lunga lista de „nu- uri”! Singura mea speranta esti tu, tati-taticule! Eu ma tot gandesc la o solutie, mai ales noaptea, cand e liniste. Tin ochii inchisi si reusesc uneori sa alung somnul pentru cateva minute bune… Atunci inchipuiesc planuri, apoi visez ca ultimile luni au disparut din viata noastra si mancam iar gutuile din geam presarate cu zahar si scortisoara…
Bine, tati-taticule, vrei sa-ti spun planul meu? De fapt, vrei, nu vrei, eu tot ti-l voi spune…
Mie mi-e dor de mama noastra cea vesela, stii tu, cea care reusea sa starneasca glume din orice. Eu am epuizat orice idee de a o inveseli, asa ca am nevoie de ajutorul tau. Stiu ca esti tare departe, dar am descoperit mai demult o florarie online.
image

Acolo am gasit un buchet de trandafiri pentru ea, intocmai asa cum l-as fi facut eu. E vesel, optimist, plin de culoare, tot ceea ce lipseste acum din viata noastra. Si unde mai pui ca sunt 35 de trandafiri, exact cati ani implineste ea luna viitoare, iti dai seama ce potrivire?! Uita-te si tu pe site si daca vrei sa alegi altceva, slava domnului, ai de unde. Poate vrei un buchet elegant, o cutie plina de trandafiri sau poate ca alegi un cos de flori, nu stiu. Eu ti-am zis ce mi-a placut mai mult si mai mult, dar gustul meu poate ca e unul de copil, cum imageimi spune mama uneori. Cel mai important este sa faci comanda si ei o vor livra la noi, in Bucuresti… Nu e un efort prea mare, zic eu. Nu, tati-taticule? Poate c-ai readuce bucuria in casa noastra…! Un gest mic, micut pentru o mamica trista si cea mai draguta fetita din lume, te rooog….
P.S.
Si daca tot faci o comanda acolo, poate nu ocolesti ursuletul acela maroniu si pufos.. Ce zici? Ma ajuti?
Te iubesc, tati-taticule
A ta, putin trista, Maru

Articol scris pentru SuperBlog, proba 18.

Un gând despre “Draga tati-taticule…

Lasă un răspuns

