la terapeut…

farmec_superblog_probaSe intinde pe sofaua Chesterfield potrivindu-si elegant fusta. Nu mai fusese la psiholog, dar vazuse atat de multe filme…
– Ma bucur ca v-ati facut comoda, spune barbatul cu un zambet. Care ar fi problema…?
– Pai, domnule doctor… spuse ea cumpanindu- si bine vorbele cu intentia de a-l impresiona pe tanarul bine facut aflat de cealalta parte a biroului.
– Nu sunt doctor… precizeaza el
– Da, da, stiu… nu sunteti doctor. E doar un mod de adresare, continua ea repezit. Problema mea e somnul sau mai bine zis, visul… De cateva saptamani, seara de seara, am acelasi vis oribil. Sa vi-l povestesc? … N-ar trebui sa luati notite?
– Nu e nevoie. Am o memorie destul de buna, zambi el.
– … Asadar… e dimineata. Eu ma trezesc, ma dau jos din pat si intru in baie sa fac un dus… Dupa dus, intentionez sa ma aranjez dar toate oglinzile din casa sunt aburite de la baia mea fara usa. Incerc sa le sterg si indiferent cat frec nu reusesc sa ma vad in ele. La un moment dat imi dau seama ca sunt in intarziere, astfel incat renunt la machaj. Dau de cateva ori cu peria prin par si ies din casa. Merg pe traseul meu obisnuit si atunci cand trec prin fata vitrinei de la Intercons, imi dau seama cu oroare ca am imbatranit groaznic. Fata imi este ridata toata, la fel si mainile si decolteul… Parca as avea saizeci de ani! Ma uit stupefiata la mainile mele aspre, cu unghii roase, cu pielea patata… Mi se pune un nod in gat si ma trezesc brusc, cu pijamaua uda de transpiratie… Toata treaba asta se repeta noapte de noapte. E innebunitor, pur si simplu! Nu imi mai vine sa pun capul jos, continua tanara femeie. Ce sa fac, doctore? … Pardon, nu sunteti doctor…
– Nu, nu sunt doctor… Si nici psiholog, macar! Sunt kinetoterapeut…
– Adica tot un fel de terapeut, nu? …  Vreti sa spuneti ca nu ma puteti ajuta? mai insista ea cu un fel de nelamurire, mai-mai sa-i dea lacrimile de ciuda.
– Cred ca as putea doar sa va dau cateva sugestii. Ce ritual de ingrijire folositi? Adica, creme, demachiant, masti… preciza el.
– Aaa, eu merg pe lucruri naturale: apa multa, abur din cand in cand, mai o masca cu ou… cam atat, nimic complicat.
– Pai, domnisoara, eu zic ca pielea dvs. vrea sa va dea un semnal ca nu prea e suficient. Ca terapeut, eu am invatat sa nu neglijez niciodata semnele organismului, indiferent pe ce cale vin ele. Noi oamenii secolului acesta achizitionam informatii pe foarte multe cai. Probabil subconstientul a inteles inaintea constientului, faptul ca pielea, pentru a se mentine in forma un timp cat mai indelungat are nevoie de sprijin. Si sa va explic in cateva cuvinte, de ce… Sa incep cu ceea ce stie toata lumea: in primul rand, aveti un ten de culoare deschisa, astfel el este mai afectat de radiatiile ultraviolete decat unul mai brun, pe de alta parte, zambetul dumneavoastra atat de placut are si el o oarecare contributie la ridarea fetei…

– Continuati, va rog.

– Chimic vorbind, acidul hialuronic continut in mod natural in piele, scade in timp, afectandu-i structura in doua moduri, prin reducerea productiei de colagen si prin scaderea capacitatii epidermei de a retine apa. Umiditatea, odata pierduta din structura pielii, scade capacitatea ei de protectie, dar si eficienta regenerarii celulelor. Colagenul este o proteina proprie pielii care ii asigura elasticitatea. Prin urmare, scaderea productiei de colagen este echivalenta cu aparitia ridurilor. Vedeti? Pielea dumneavoastra lipsita de protectie in fata agresiunilor interne si externe, va solicita ajutorul. Puneti mana si va stabiliti un ritual de ingrijire corect, adaptat varstei si stilului de viata si problema visurilor misterioase s-ar putea rezolva fara sedinte la terapeut sau la ghicitoare… mai adauga el zambind.

-Si ce ma sfatuiti? Farmec_Derma

– Uitati-va in gradina noastra, adica la produsele noastre romanesti traditionale. Gama Gerovital H3 Derma+ este o linie performanta de produse dermocosmetice cu cel mai bun raport pret-calitate existent pe piata. Un produs absolut necesar oricarei doamne si domnisoare este cel destinat zonei atat de sensibile a ochilor, anume, Crema antirid contur ochi. Aceasta contine un complex hidratant  Aquaxyl, cu rol in mentinerea rezervelor de apa la nivelul pielii. Asigura, prin urmare refacerea elasticitatii pielii, reducerea ridurilor si a cearcanelor. Mai este nevoie de o Crema Masca Calmanta si Regeneranta  cu un continut ridicat de substante nutritive si emoliente, care refac de asemenea, filmul hidro lipidic protector al pielii. Un plus este faptul ca nu contine parabeni, adica o gama de substanta chimice utilizate drept conservanti  in numeroase produse cosmetice sau farmaceutice si care se pare ca au o legatura cu aparitia unor forme de cancer, printre care si cel de san. Aaa, era sa uit! In ritualul zilnic absolut necesar este si demachiantul. Farmec ofera un produs foarte bun, anume: Fluidul de curatare si demachere fata si ochi. Acesta are si el in componenta  substanțelor emoliente blande si  ingrediente cu actiune calmantă destinate tenului sensibil.

– Dar spuneti-mi, domnule doctor… aaa, am uitat, nu sunteti doctor. Spuneti-mi cum de sunteti asa priceput intr-ale cosmeticelor?

-Domnisoara, am o sotie si doua fete…! Trebuie sa fiu priceput daca vreau sa supravietuiesc in lumea femeilor! glumi el.

-Dar cati ani aveti domnule d…, aaa, nu sunteti doctor… ?

– Nu cati imi dati, domnisoara… Si eu am propriul meu ritual de ingrijire… Si as vrea sa intelegeti un lucru, daca pielea dvs este fericita si dvs. sunteti fericita …

Articol scris pentru SuperBlog, proba 19.

Un gând despre “la terapeut…

Lasă un răspuns

