Sandpaper woman

– M-auzi?
– …..
– Ai auzit ceva, macar, din ce-am spus eu?
– …
– Nimic, vasazica…! Las’ ca ma duc s-o sun pe Marci. Ea e intotdeauna dispusa sa ma asculte!

– Auzi,  fata, asta al meu a innebunit. De cand ne-am abonat la Go, cat e ziua de vara de lunga casca ochii in televizor si ofteaza din rarunchi de fiecare data cand divele isi plimba picioarele sau stii tu ce alte-alea prin fata camerei.  Iti dai seama?! … M-am saturat! Imi vine sa trec prin televizor… Ia uita-te cum saliveaza acum la madame Jolie… Da, bine, stiu… arata trasnet… Ce picior ii flutura golanului ala pe la nas! Un hectar de matase fina si lucioasa nu ca miristea mea… Ce sa fac daca nu suport durerea? Dau cu lama, bineinteles.Nu e chiar asa eficient ca epilatul tau, da-i bun… Pai cum adica sa-mi flutur si eu piciorul pe la nasul lui?! Da’ eu sunt femeie serioasa!… Si ce daca?! …. Ai dreptate tu, in felul tau. Poate c-ar trebui… Si poate c-am s-o si fac, ce-oi avea de pierdut! Intru-n dus intai, mai trag o lama pe picioare, sting lumina, ca-s timida de felul meu si asa poate ca oi putea sa-i fac concurenta lui Jolie … Hai, ureaza-mi succes! … Te pup! Pa. Vorbim dupa…
… A doua zi…
– Marci, ma primesti sa plang pe umarul tau?… Nu mi-a mers prea bine ieri, fata. Ce Jolie?! Femeia glaspapir, Sandpaper woman, reloaded. Da, iti povestesc imediat… Am inceput prin a face dus, parfumele, creme, chestii mirositoare… Apoi, am luat lama lui de ras, nu mai taia ea prea bine, dar mi-am slefuit picioarele, am pus un neglijeu din matasica si iata-ma gata de actiune ca-n Patru nunti si-o inmormantare. Si daca tot vazusem scheme de scheme la tv, m-am cocotat pe canapea si i-am facut piciorul stang fular la gat. Parea sa-i fi starnit interesul, cand deodata, sare ca ars. ” Ai innebunit, femeie? Ma ustura fata ca naiba de la after shave-ul ala minunat pe care mi l-ai dat cadou de ziua mea si acum vrei sa-mi iei pielea cu totul? Niciodata n-ai avut tu picioare de diva, dar acum ai intrecut masura. Ce te crezi in filme? Tine-ti picioarele acasa!…” si asta a fost tot!!! Doua episoade de Nustiuce, un film siropos si dormit pe canapea, departe de femeia glaspapir… Sunt disperata, fata! Vino c-o idee…!
– Bine, hai sa-ti spun ce-am aflat zilele trecute de la cosmeticiana mea. Stii ca exista posibilitatea epilarii definitive...
-Da, bravo, de parca-o sa-mi vand masina ca sa-mi netezesc picioarele!
– Vezi, daca nu ma lasi sa termin? Procedura a devenit extrem de accesibila. Au aparut aparate de epilat pentru acasa si nu sunt scumpe deloc. Mi-am facut si eu comanda, dar inca nu-l pot folosi pentru ca nu a trecut suficient de multa vreme de cand m-am epilat clasic. Daca vrei il incerc pe tine. E foarte sigur si simplu de utilizat. A fost creat special pentru utilizare la domiciliu…
– Nuuu, stii ca nu suport durerea!
– Dar nu doare, draga! El functioneaza cu lumina intens pulsata si practic distruge foliculul firului de par, nu trage, nu smulge, nu rupe nimic. Iaca-ta-l, mic, portabil, dar foarte puternic: 50000 impulsuri! Ia da incoace un picior, femeie glaspapir…
– Nuuuu… nu te cred… din moment ce nu l-ai incercat si tu…
– Las-o pe Angelica-n locul tau acasa, trage-ti o sutana pe tine si du-te cu Domnul, atunci!
– Bine, hai testeaza-l pe pielea mea… Ce nu face omul pentru o bucatica de-nghionteala cu scheme de Holywood! … Da’ chiar nu doare, stii? Ia da si pe …aici, te rog.
– Nebunatico, ce-ti veni in gand?! Da’ stiu ca v-ati cam uitat la filme voi doi…! image

Ai noroc ca mi-am luat ultima varianta ce poate epila si zonele ceva mai inchise la culoare, ca altfel …

Dupa doua saptamani…
– Nu te mai vede omul deloc, fata. Ce faci? Ti-a mers treaba? … Sigur ti-a mers! Dupa zambet…
– Ooooh, da. Uite, ti-am adus un cadou pentru ajutor…
– Ai innebunit? Ce sa fac eu cu inca un televizor? …

Articol scris pentru Superblog, proba 22

Lasă un răspuns

